woensdag 10 juli 2013

youtubers

Heeeii
Als ik mijn nagels ga lakken kijk ik super vaak filmpjes op youtube. Ze laten super leuke disigns zien! En bijna altijd maken ze er een tutorial van, en dan leggen ze het super goed uit! Ik kijk het meest de filmpjes van cutepolish, ze maakt super mooie, goede filmpjes en ze maakt ook niet zulke belachelijk mooilijke dingen! Hier zijn een paar goede youtubers:

1: cutepolish
2: MissJenFABULOUS
3: SelinasNailArt
4: beautygloss (heeft niet zo heel veel nagel filmpjes)

Ik heb nog verder gekeken maar dit zijn echt de wat makkelijkere nail art tutorial filmpjes.

Ik wil zelf ook heel graag filmpjes maken maar, uumm tja... Ik durf niet, en ik heb ook niet echt een goede camera :( en die zijn echt bestwel duur...). 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

xx Winny

2 opmerkingen: